Μετά τον θρίαμβο της νοτιοκορεατικής ταινίας «Παράσιτα», που κέρδισε 4 Όσκαρ – καλύτερη ταινία, σκηνοθεσία, πρωτότυπο σενάριο και διεθνής ταινία – έγινε γνωστό πως ο συνθέτης πίσω από τη μουσική του διεθνούς τρέιλερ της ταινίας, είναι Έλληνας. Πρόκειται για τον Θοδωρή Ρέγκλη, γνωστό ως Ted Reglis.
Ο μουσικοσυνθέτης, που έχει χρόνια εμπειρίας στον χώρο του θεάματος – κινηματογράφος, θέατρο, διαφήμιση και ηλεκτρονικά παιχνίδια – έχει υπογράψει τη μουσική για το διεθνές τρέιλερ της ταινίας «Παράσιτα», που έχει ξεπεράσει τις 15 εκατομμύρια προβολές.
Ποιος είναι ο Ted Reglis
Ο Θοδωρής Ρέγκλης, γεννήθηκε το 1986 στην Κρήτη. Ασχολήθηκε με τη μουσική από τα έξι του χρόνια, ενώ σπούδασε πιάνο στο Ελληνικό Ωδείο και τη Μουσική Σχολή Χαράλαμπου Εκμετζόγλου. Από το 2005 – δηλαδή από τα 19 του- δραστηριοποιείται στον χώρο του θεάματος. Έγραψε τη μουσική για ταινίες μικρού μήκους και θεατρικά, όπως η «Βαβέλ» και «Η Λίμνη των Κύκνων», για διαφημίσεις και βιντεοπαιχνίδια. Παράλληλα, έχει κυκλοφορήσει πέντε προσωπικούς δίσκους. Από το 2013 συνεργάζεται με τη Σχολή Χορού της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Στο εξωτερικό συνεργάζεται με την αμερικανική εταιρεία «Pusher», η οποία μεταξύ άλλων συνεργάζεται με τον Moby και τους Prodigy. Η αμερικανική εταιρεία ήταν εκείνη που πρότεινε στον Ted να εργαστεί για την νοτιοκορεατική ταινία «Παράσιτα» του Μπον Τζουν Χο, λίγες εβδομάδες πριν από την κυκλοφορία του διεθνούς τρέιλερ του έργου. Τα «Παράσιτα», είχαν ήδη βραβευτεί με τον Χρυσό Φοίνικα από το Φεστιβάλ Καννών.
Η επόμενη δουλειά του Θοδωρή Ρέγκλη
Ο Ρέγκλης έχει συνθέσει 4 soundtrack για τον κινηματογράφο. Η τελευταία του δουλειά είναι για την ταινία «Απόστρατος», που θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου, από τη Danaos Films.
Η μουσική για την ταινία του Ζαχαρία Μαυροειδή «Απόστρατος», ξεκίνησε με ένα κομμάτι για πιάνο και την κατεύθυνση του σκηνοθέτη προς τη μουσική του Ερίκ Σατί. «Για εμένα, η μουσική του Σατί έχει ιδιαίτερη σχέση με το ρεμπέτικο. Τελικά, θα έλεγα πως η ευαισθησία που αναζητούσαμε με τον Ζαχαρία στη μουσική προέκυψε από ένα πάντρεμα, το πάντρεμα της κλασικής μουσικής με το ρεμπέτικο. Πιάνο, τούμπα, μαντολίνο, μπαγλαμάς, στοιχεία από στρατιωτικά εμβατήρια συναντούν μεθυσμένα, χορευτικά beats, ακόμα και μουσική πορνό και telemarketing», ανέφερε ο Θοδωρής Ρέγκλης.