Ο Δημήτριος Καμπούρης υπήρξε ο Διευθυντής Φωτογραφίας του Getty Images, του μεγαλύτερου πρακτορείου φωτογραφίας στον κόσμο, με τα credits των πιο ιδιαίτερων φωτογραφιών του site να υπάρχει το όνομά του, ενώ τα τελευταία 17 χρόνια απαθανατίζει τις στιγμές των μεγαλύτερων διασημοτήτων του κόσμου με τον φωτογραφικό του φακό.
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Μπρονξ της Νέας Υόρκης, όπου υπάρχει και η μεγαλύτερη κοινότητα Κασιωτών. Όταν ήταν 8 ετών, οι γονείς του πήραν διαζύγιο κι εκεινος μετακόμισε στο Koυίνς, όπου πήγε σχολείο. Στα 16 του, άρχισε να δουλεύει τα καλοκαίρια ως παιδί για τα θελήματα δίπλα στον πατέρα του που ήταν μάγειρας σε ένα εστιατόριο, προκειμένου να έχει χρήματα να αγοράζει ό,τι ήθελε.
Ωσότου, στη γειτονιά του άνοιξε φωτογραφείο ένας πολυβραβευμένος φωτογράφος από την Ταϊβάν. Όταν ο νέος Δημήτριος είδε τις φωτογραφικές μηχανές και τους φακούς, μαγεύτηκε και του ζήτησε δουλειά. Αμέσως μετά το σχολείο, πετούσε την τσάντα και εμφάνιζε φιλμ, ενώ ρωτούσε τα πάντα για τους φακούς και τις διάφορες τεχνικές. «Αυτές ήταν οι καλύτερες σπουδές φωτογραφίας. Με τις δικές του παρατηρήσεις πορεύομαι μέχρι σήμερα» παραδέχεται ο ίδιος. Στα 18 του κι όλας είχε ήδη τις δικές του Nikon, Canon και Minolta, τις οποίες λάτρευε να χρησιμοποιεί για να μάθει όλες τις λειτουργίες τους -αλλά γρήγορα τις βαριόταν και αγόραζε την επόμενη.
Συνήθιζε να γυρνά τη Νέα Υόρκη και να φωτογραφίζει τοπία μέχρι την ημέρα που το κατάστημα επισκέφτηκε ένας φωτογράφος που εργαζόταν στον διάσημο τότε φωτογράφο μόδας Νταν Λέκα και κάλυπτε τις Εβδομάδες Μόδας σε Παρίσι και Νέα Υόρκη. Ο Δημήτριος ερωτεύτηκε την ομορφιά που είδε στα φιλμ του και αποφάσισε ότι αυτό ήθελε να κάνει, να φωτογραφίζει όμορφους ανθρώπους και να βλέπει τις φωτογραφίες του δημοσιευμένες σε περιοδικά.
Όποτε ο νέος φωτογράφος τον συναντούσε τον ρωτούσε να του πει πώς θα γινόταν κι εκείνος φωτογράφος μόδας και πώς θα μπορούσε κι αυτός να βρεθεί με την κάμερά του στις πασαρέλες όπως εκείνος.
«Θυμάμαι πως πάντα μου έλεγε να το ξεχάσω γιατί η δουλειά δεν είχε καλές απολαβές και πως δεν θα έβγαζα ποτέ χρήματα. Τα χρήματα ήταν όμως το μόνο πράγμα που δεν με ενδιέφερε. Εγώ τότε ήθελα να φωτογραφίσω όμορφους και γοητευτικούς ανθρώπους με το φακό μου. Είχα πια βαρεθεί να τριγυρίζω στην Νέα Υόρκη και να ασχολούμαι με τα τοπία. Ήθελα να χρησιμοποιήσω την κάμερά μου αλλιώς και να ζήσω αυτόν τον κόσμο από κοντά» θυμάται ο ίδιος.
Κάποια στιγμή, ένα παλιός του φίλος επισκέφτηκε το μαγαζί για να εμφανίσει μερικά φιλμ και όταν ο Έλληνας τον ρώτησε με τι ασχολούταν, του απάντησε πως ήταν φωτογράφος παπαράτσι και πως αν κι εκείνος είχε μηχανή μπορούσε να δοκιμάσει μαζί του. Αμέσως, βρέθηκε στο πλάι του ακόμα αν τότε δεν είχε ακόμη αντίληψη για το ποιοι ήταν οι σημαντικοί και δεν μπορούσε να αναγνωρίσει τους διάσημους.
Το μόνο που έκανε ήταν να πηγαίνει μαζί του και να τραβάει φωτογραφίες εκείνους που τραβούσε και ο φίλος του. Για τον Δημήτριο Καμπούρη, αυτό ήταν ένα απίστευτα διασκεδαστικό κυνήγι, ενώ κάθε φορά που είχε λίγο χρόνο ή ρεπό από τη δουλειά, τριγυρνούσε με τη μηχανή στη Νέα Υόρκη και έψαχνε τη «μεγάλη» φωτογραφία.
Το πρώτο του αποκλειστικό ήρθε μερικούς μήνες μετά όταν απαθανάτισε τη Μαντόνα και την κόρη της Λούρδη στις κούνιες μιας παιδικής χαράς στο Σέντραλ Παρκ. Λίγο αργότερα, εξασφάλισε φωτογραφίες της Τζένιφερ Λόπεζ με τον καινούργιο της σύντροφο λίγο μετά τον χωρισμό της με τον Puff Daddy. Έτσι, ξεκίνησε να γίνεται γνωστός στα πρακτορεία, των οποίων οι εκπρόσωποι τον καλούσαν και του ζητούσαν φωτογραφίες.
Το 1997, του ζητήθηκε να ενταχθεί στο δυναμικό της Fashion Wire Daily, που ειδικευόταν στη διακίνηση φωτογραφιών μόδας. Οι πασαρέλες ακολούθησαν και σιγά-σιγά πέρασε στο κόκκινο χαλί.
Το 2001, η νεοσύστατη Wire Image τού έκανε πρόταση να ξεκινήσει συνεργασία μαζί τους, μα εκείνος δεν ήθελε να διακινδυνεύσει την καριέρα του και το πρεστίζ που είχε χτίσει στη Fashion Wire Daily. Περίπου έναν χρόνο μετά, η Wire Image τον προσέγγισε ξανά κάνοντάς του μια πολύ πιο δελεαστική πρόταση, που συμπεριελάμβανε ποσοστό και μετοχές στην εταιρεία. Το 2002, άρχισε η συνεργασία τους, ενώ πέντε χρόνια αργότερα όταν η εταιρεία αγοράστηκε από τον οργανισμό-κολοσσό Getty Images, ο ίδιος έγινε Διευθυντής Φωτογραφίας.
Στα μεγαλύτερα events και shows, βρισκόταν εκεί: Βραβεία Οσκαρ, Χρυσές Σφαίρες, Μet Gala, amFar, ΜTV Awards, New York Fashion Week, SAG Awards, το ετήσιο σόου της Victoria’s Secret και μεγάλες συναυλίες (Πρινς, Μάικλ Τζάκσον, Μαντόνα, Μπρους Σπρίνγκστιν, Ελτον Τζον, Ελίζαμπεθ Τέιλορ), ενώ προσωπικότητες όπως οι Μπραντ Πιτ, Αντζελίνα Τζολί, Ναόμι Κάμπελ, Σίντι Κρόφορντ, Χάιντι Κλουμ, Τζίτζι και Μπέλα Χαντίντ, Αντριάνα Λίμα, Τομ Κρουζ, Τζορτζ Κλούνεϊ, JLo, Lady Gaga, Ριάνα και Cardi B, αλλά και οι Κλίντον και οι Ομπάμα λάτρεψαν τον φακό του και απαθανατίστηκαν από αυτών.
«Το μυστικό που νομίζω με έκανε να ξεχωρίσω είναι πως από την αρχή προσπάθησα να διαφοροποιηθώ στο κόκκινο χαλί. Υπάρχουν πάντα τριάντα με σαράντα φωτογράφοι οι οποίοι τελειώνοντας τη δουλειά έχουν στην κάμερά τους σχεδόν ίδιες φωτογραφίες του ίδιου προσώπου. Εγώ πάντα προσπαθούσα να έχω διαφορετικό αποτέλεσμα και να κάνω τις φωτογραφίες μου να ξεχωρίζουν από τις αναμενόμενες που κανείς θα περίμενε να δει από τέτοιες εκδηλώσεις. Τις περισσότερες φορές τα καταφέρνω και πλέον οι συντάκτες μού λένε πως αναγνωρίζουν τις δικές μου ανάμεσα σε πολλές άλλες χωρίς καν να χρειαστεί να δουν τα κρέντιτς. Για μένα αυτό είναι το πιο σημαντικό. Το ότι κατάφερα να είμαι διαφορετικός και να έχω το δικό μου στιλ» αποκαλύπτει ο αγαπημένος φωτογράφος των celebrities.
Βασικό για τη θέση που έχει κατακτήσει στην καρδιά των διασημοτήτων είναι ότι πλέον οι περισσότεροι τον γνωρίζουν και του έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη, καθώς ξέρουν πως θα τους προστατεύσει και δεν πρόκειται ποτέ να φύγει από εκείνον μια φωτογραφία που θα τους εκθέτει. Πλέον, τον εμπιστεύονται και γνωρίζουν πως δεν επιδιώκει να έχει μια φωτογραφία που δεν τους κολακεύει -όπως συμβαίνει με άλλους φωτογράφους. «Χάρη σε αυτή την εντιμότητά μου, έχω καταφέρει να βρίσκομαι παντού και να μου ανοίγουν τις πόρτες στα πάρτι ή τα σπίτια τους και συνεπώς στις ζωές τους».
Το 2020, εργάζεται ως απλός φωτογράφος στο Getty, καθώς με την κρίση τα τμήματα συρρικνώθηκαν όπως και οι τίτλοι, και ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη.
Μία στιγμή που δε θα ξεχάσει ποτέ είναι το γκαλά του Elton John AIDS Foundation, όπου όταν ανέβηκε στη σκηνή η Αρίθα Φράνκλιν και άρχισε να τραγουδά συγκλονίζοντας τους πάντες, εκείνος βρισκόσταν μπροστά και τραβούσε φωτογραφίες με τον Ελτον Τζον και την κόρη του Τζόνι Κας δίπλα δακρυσμένους να σιγοψιθυρίζουν τα τραγούδια της. «Να τη θυμάσαι αυτή τη στιγμή. Δε θα τη ζήσεις ποτέ ξανά», του είχε ψιθυρίσει ο Έλτον, καθώς όλοι γνώριζαν ότι η Αρίθα ήταν σοβαρά άρρωστη. Έναν χρόνο μετά, πέθανε και το Elton John AIDS Foundation έβγαλε σε δημοπρασία μία από τις φωτογραφίες του Δημήτριου συγκεντρώνοντας το ποσό των 300.000 δολαρίων, όταν μια αντίστοιχη φωτογραφία του Ελτον Τζον από τον Ντέιβιντ ΛαΣαπέλ είχε πιάσει 80.000 δολάρια.
Μια άλλη στιγμή που θα του μείνει αξέχαστη ήταν όταν η τότε πρώτη κυρία των ΗΠΑ, Μισέλ Ομπάμα, θέλησε να βγει μια φωτογραφία μαζί του και με τον συνεργάτη του. Εκείνος αρνήθηκε ευγενικά γιατί δεν του αρέσει να φωτογραφίζεται, αλλά τότε τον πλησίασαν οι άντρες της μυστικής ασφάλειας και του είπαν ότι έπρεπε να το κάνει, καθώς η Ομπάμα ήθελε να έχει φωτογραφίες με όλους τους φωτογράφους που την έχουν φωτογραφίσει κατά καιρούς.
Ο φωτογράφος επισκέπτεται την Ελλάδα κάθε Αύγουστο και πηγαίνει πρώτα στην Κάσο στον πατέρα του. Έπειτα συνεχίζει με άλλα νησιά, όπως τη Μύκονο, την Πάρο, τη Ζάκυνθο, και τη Μήλο, όπου έχει καφέ ο ξάδερφός του. Ακόμα, θεωρεί τη Σαντορίνη το πιο όμορφο μέρος του κόσμου, ενώ τους ντολμάδες και το παστίτσιο της μητέρας του ασυναγώνιστα, μιας και τη θεωρεί την καλύτερη μαγείρισσα.
Από τα παιδικά καλοκαίρια του στην Ελλάδα θυμάται τους παππούδες του, τους γονείς του πατέρα του να το παίρνουν με το καΐκι για ψάρεμα, ενώ οι γονείς της μητέρας του να τον ανεβάζουν στο γαϊδουράκι και να τον πηγαίνουν βόλτα. Θυμάται επίσης να πατάνε τα σταφύλια, γιατί έκαναν το δικό τους κόκκινο κρασί κάθε χρόνο. «Για μένα το καλοκαίρι είναι Ελλάδα».